1 Ekim 2017 Pazar

Wetn Wild Wild Shine 💕

Merhabaaa yinr ben geldim☺
Konu ; Wetn wild ojeleri

Yine bir gratis gezisi sırasında görüp  ilk görüşte  aşk yaşadığım ürünlerden olan Wetn wild ojeleri ☺
Renkleri mukemmel siyahini alacaklar listesine eklemistim zaten ama bulmak ne mümkün😅
Başlayalım su anki en favorime ☺
👎👎👎👎👎
Rengi müthiş ☺
Başlayalım yapısına olumsuz bir tarafi varsa kesinlikle cok sıvı , aşırı akışkanlar .
Sürerken aparatından damlayabiliyor.
Tek katta kurumasi daha başarılı 2.katta  biraz daha hareketsiz kalmaniz gerekiyor .
Ojeniz kurumadan hareket etmeyin☺ uyumayin yastık izi çıkabiliyor ☺
Kalıcıliklarina gelirsek ☺
Aşırı kalici diyemem 😑
Hic cikmadi bozulmadi diyemem 2.gün dus aldiktan sonra parmak iclarimdan çıkmaya basladi 😑
Aama örtücülügü rengi muhtesem 😍😍
Tekrar tekrar alacagim☺
Indirimde 3 TL ☺Normal fiyati : 5 TL
Duruşunada bakabilirsiniz  👎👎👎


Tam sonbahar ojesi degil mi☺
Ama ben bunu yaz kis kullanirim☺☺
Gelelim diger guzellige☺
Kendisiyle gratisten pamuk almaya girdigimde al beni diye gözüme carpmasiyla basladı askimiz☺
Soguk tonlari seviyorum☺ Bence bu renk tam bir kemik rengi😃
Mat degil ama icerisinde simler yada isildamalar bulunmuyor dümdüz bir yapısı harika bir rengi var ☺
Uzun tırnaklarda kesinlikle daha güzel gözüküyor☺
Örtücülügü basarili degil ilk önce bunu söylemeliyim .
2.katta daha net ama bosluklar olusuyor dikkatli sürmeniz gerekiyor.
Digeri gibi bu ojedede ayni sıkıntı var aşırı akışkan aşırı sıvılar sürerken damlayabiliyor.
Kalıcılıgıda diger oje gibi☺
Olumsuz yönleri var ama yinede benim gözümle basarililar ☺
Wetn wild ne yaparsa yapsin hep cok sevecegim galiba 😃
Highlighterini cok sevmedim (yeni serisinden olan bana bayaaa koyu geldi)
fakat diger bütün ürünleryle ask yasiyorum ☺
Siyahini ve gliterinida buldugum ilk yerde alacagim☺
Bence mutlaka bakın ☺
Indirimden 3Tl ye bulabilirsiniz.
Indirimsiz 5 TL☺

0 yorum:

Yorum Gönder