8 Ekim 2017 Pazar

Bitenler Dosyasii☺

Selam! ✋
Bitenler dosyamızla yine yeniden karsinizdayiz😚

Ilk urunumuz: Eda Taspinar Queen Of Cool Aqua; 🙌Eda Taspinar markası tarafından sen de büyüle herkesi slogunu ile gercekten fresh ve buyuleyici bir koku. 🙏Denemenizi mutlaka isterim. Bir de amber versiyonu var fakat ben bu mavi sisedeki aqua vucut spreyini daha cok sevdim. 👌Bir daha alir miyim evet alirim😌

Farmasi Gul ozlu sampuan; 🌹Gül kokusunu cok seven biri degilim ama bu sampuan benim gercekten cok memnun olduğum bir urun. 🌸Saclarim yumusacik oluyor kolay taraniyor ve banyo sonrasinda güllü lokum gibi hissediyorsunuz kendinizi 🤣🥀

Farmasi Dr. Cevdet Tuna Sarimsakli Sampuan;🍥 Saci dokulen arkadaslara tavsiye edecegim bir urun bu sampuan.👧 Sac dokulmesi donem donem hepimizin büyük sorunu hale gelebiliyor. 👵Bu nedenle sac dokulmesi yasayan arkadaslar mutlaka denemeliler.👼 Ben de biraz sac kurulugu yapti saclarim zaten kuru olduğu icin ama yeni sac cikarma gibi etkileri guzel.😻 Ilk gunler kafanizda kaşınma yapabiliyor bırakmayın. 😸

Farmasi Zeytinyagli Bebek Islak Mendili;🎄 Ben bu islak mendili makyaj temizlemek icin kullanıyorum. 🎃Zeytinyagli oldugu icin ciddin nemli kalmasini sağlıyor ve temizliyor cildi. 🎎Siz de bu urunleri deneyebilir ve bizimle deneyimlerinizi paylasabilirsiniz.🎈🎉

0 yorum:

Yorum Gönder