30 Eylül 2017 Cumartesi

Maybelline Precise Eyeliner

Maybelline Precise Eyeliner 👀

Ürünle tanışmam Bim sayesinde oldu☺
Belli zamanlarda bime belli ürünler geliyor bence mutlaka takip etmelisiniz .
İşinize yarayacak güzel ürünler bulabiliyorsunuz☺
Ürüne iyiki almışım demedim ama yinede birçok zman işime yaradi☺
Sevmekle sevmemek arasındayim .
Ürünün ambalajindan başlayalim .
Kapagı bayaa sağlam kendiliginden acilip ürün boyayacak tarzda değil . Yani cantaniza eşyalariniza  zarar vermez.
Ürün simsiyah değil.
Yada sabah sür akşam çık ürünlerinden değil.
Dağılıyor ayrıca  boşluk boşluk oluyor.
Simsiyah bir eyeliner cekip kuyruk kısmında kullanmaya çalıştim fakat kuyruk dağıldı.
Sacma sapan bir hâl aldı.
Ürünü sadece kirpik diplerimde kullandim yada alt kirpik diplerimde bir sure daha bu sekilde bitirmeye çalışacağım.
Bu arada ürün öyle kolay kolay kurumuyor.
Eger cok net eyelinerler sevmiyorsaniz sizlik olabilir☺ Ince eyelinerlar cekebilirsiniz.
Fakat kalici vr net eyellinerlar çıkmaz☺
Fiyatini  hatirlamiyorum ama uygun fiyatliydi☺Eger  bir puanlama yapacak olursak 10 uzerinden 4 alir bence yinede bir bakın benim eyeliner istegimi kesinlikle karşılamadı .

0 yorum:

Yorum Gönder