19 Eylül 2017 Salı

I love Extreme 😚😚😚


Herkese Yeniden Merhabaa ✋✋
Bugün günlerden aşık olduğum maskara 😍
Essence I love Extreme 💕
Kirpikleriteeekkk  tekk tarayan , ayiran , volum veren uzatan bir maskaradan bahsedecegiim sizlere ☺
Verdiği uzunluğa , hacme aşık olup favorim yaptim üzerine baska maskara Kullanamaz oldum💕
İlk bir hafta kabus gibi ıslak belkiii ama sonraki o süreç sizi cok mutlu edecek 😍
Maskaranin seveni de sevmeyenide çok ben asik olanlardanim☺
Kıyıda köşede ne kadar kisa kirpiginiz varsa tek tek tarıyor ☺
Sizi mutlu edeceğinden eminim ☺İlk haftaki o ıslakligini magdur görün ve kızıp atmayin köşeye mutlaka bir sans verin 😍
Sonraki sürdüğünüzde vavvv dedirtecek 😍
Kirpiginizi kaşiniza degdiren ☺
En koyu makyajlarinizi hakkiyla tamamlayan 😍
Hic makyaj yapmak istemediğinizde bile bir maskara sürüp çıkarsiniz ve asla bi maskara sürmüş çıkmış hissi yaratmaz☺
Son derece bakimli hatta mükemmel gozukmenizi saglar☺
Çoğu haftayi size bir maskarayla bitirtir☺
Geceleri kalkip maskara sürme hissinizi getirtir☺
Tam makyajimi temizleyip evde pijamayla film izlerken kalkar kendinizi bu maskarayi sürüp izlettirir ☺☺
Maskara gibi maskaradir 💕
Turkiyeden cekilecegini duyup cok üzülmustum 😄
Evdee boool boool var ☺☺
Her gördüğümde 3 5 alıyorum 💕
Essence ürünleri uygun fiyatli alabilecginiz en guzel ürünlere sahiptir 💕
Her begenilen ürünün fiyatını artirmalarina ayri bir kizasamda almaktan vazzgecmeyecgim💕
Su anda güncel fiyati 14 , 25  😍
Mutlaka bakiiin ☺ Su anda yeni actim cok islak ama verdigi volum ☺ uzunluk beni kendine hayran birakiyorr bakinizzzz  oncesi👇👇👇
Ve sonrasiiiii 💕

Asik olduğum kadar varmış degill miii???
Bununla beraber ayni markanin lash prencessini kullanmalisiniz💕💕💕


Etkisi 💕💕💕 Duruşu 💕💕💕

0 yorum:

Yorum Gönder